1 januari 2013

Jag letar efter en lägenhet i Linköping!

Kära  läsare, vänner och resten av internet. Jag letar efter en lägenhet i Linköping och jag är oerhört tacksam för alla tips jag kan få.

Jag röker inte och har inga husdjur. Jag kommer självklart att ta väl hand om lägenheten. Jag är alltid mycket mån om mitt hem. Vill du veta mer om mig, kolla runt här på nattsagor eller maila och fråga! Mycket av min tid kommer att gå till studerande i framtiden då det kommer att vara min heltidssysselsättning även om jag hoppas på extrajobb med. Annars så håller jag på med kreativa saker, dansar lindy hop är ute på upptäcksfärder och filosoferar och myser med vänner. Jag söker främst en etta.
För tips eller vidare frågor maila mig på linneastenlund@hotmail.com. Tack på förhand.

För att ni ska kunna bedömma min karaktär så följer här några bilder på mig.








.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar