9 oktober 2012

Spräcker man bubblan kan man ha tur och hitta spökbussar



Jag upptäckte idag att världen utanför faktiskt existerar. När jag har suttit inne i en vecka (jag har bosatt mig i soffan) för att jag har varit sjuk och tvungen att plugga så glömmer jag nästan bort världen runtomkring.
Idag kände jag mig tillräckligt frisk för att spräcka bubblan och gick ut på promenad och upptäckte till min stora förtjusning en spökbuss!
Den kommer nog aldrig komma fram till Stockholm.


 I discovered a ghost bus today. I was delighted.
But I guess it never will reach Stockholm.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Det är trevligt med gamla spökiga saker:D

      Radera
  2. Vilken spännande buss! Och vilken fin blogg du har! Nattsagor... jag blir full av berättelser och härliga stunder runt en lägereld med dem jag gillar. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad fint, det är precis den känslan jag vill att namnet ska förmedla. Tack så mycket! Kram!

      Radera