7 september 2012

Varulvsögon





















Seriöst, kära vänner som jag vet sitter och sneakläser detta (jag kan se statistik, ni kommer inte undan och det är kul att så många kommer hit på besök).
Kom hit och modella för mig. 
Jag är inget big fan av att krångla med självutlösare och jag har fotoidéer. 
Kom hit innan mitt huvud sprängs av konstnärlig otillfredställelse och jag avlider. Eller ännu värre än döden, att dessa egobilder stiger mig åt huvudet och jag blir JÄTTEEGO. 
Det vill ni väl inte ha på ert samvete? 
Men jag gillar att jag har varulvsögon på den översta bilden.

6 kommentarer:

  1. Otroligt vackra varulvsögon. Och floret, så fint. Bilderna får mig på något sätt att tänka på några av Inger Edelfeldts böcker, kanske framförallt Juliane och Jag/Nattens barn och Skuggorna i spegeln.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bara för fint att höra! Inger Edelfeldt är nämligen min nummer ett svenska favoritförfattare. Har läst båda de böckerna. Älskar den känslan hon lyckas skapa i sina böcker. Tack!

      Radera
  2. Verkligen fina bilder med intressant och speciell färgskala! Snyggt skärpeplan och skärpedjup i den övre bilden

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket verkligen!

    SvaraRadera
  4. Du är så fin, jag gillar bilderna!

    SvaraRadera
  5. Å jättetack, gör mig glad!

    SvaraRadera