27 september 2012

Tessla och Katla

Bilden tagen av Agnes Stenlund

Idag hittade jag mina gamla ritblock på vinden.
Jag ritade i dom när jag var åtta år gammal.
Dom är fulla med svärd, vampyrer och slott.
På vissa punkter ändras absolut ingenting. 

På bilden är jag och Sofia.
Sofia har åkt till Polen och jag saknar henne.

Today I found my old sketchbook in the attic.
I found pictures I made when I was eight years old.
The motifs where mostly swords, vampires and castles.
Some things never change.



4 kommentarer:

  1. Ååååh Tesla jag saknar dig också!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh så fina ni är och vilket fint halsband du har. Du är så duktig på att teckna och jag tycker mycket om din blogg-överskrift (eller vad det nu heter) med texten Nattsagor och den lilla speldosan. Jag undrar om det går att göra en beställning av dig på en teckning? Jag tänkte nämligen att det skulle vara så fint om du gjorde en blogg-överskrift till mig, med texten Snövits äpple och bild på äpplen, som jag kan ha högst upp på min blogg. Så kunde jag köpa en sådan bild av dig. Bara om du vill och har tid såklart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad roligt, självklart att jag vill göra det! Den förfrågan gjorde min dag. Jag kan maila dig imorgon så får du berätta mer, jag tror att jag såg din mail på din blogg. Det är ju extra kul att få måla till en blogg med så fin känsla!

      Radera
    2. Åh nu blir jag jätteglad att du vill göra det! Tusen tack att jag får beställa en sådan bild av dig! Ja, maila mig om det. sara_george_@hotmail.com

      Radera